Każdy sezon to dla marki nowe wyzwanie. Zgodnie ze swoją filozofią, PUMA nie zwalnia tempa, doprowadzając do perfekcji design, który w wielkim stylu przenosi modę sportową na ulice miast.

Tradycją stały się już fenomenalne współprace PUMA z artystami, sportowcami i gwiazdami światowego formatu, a z każdą kolekcją marka zachęca do przekraczania swoich granic i życia w duchu Forever Faster. Co czeka nas tym razem? PUMA uchyla rąbka tajemnicy…

Nowości od PUMA to dynamiczna mieszanka świata mody, kultury, sztuki, lifestyle’u oraz sportu. Idealnie pasuje do tego hasło „Run The Streets”, w końcu moda ulicy inspiruje swoją różnorodnością i nieszablonowym podejściem do zestawiania ze sobą ubrań i dodatków. Wśród propozycji sportowego giganta znajdzie się szeroki wybór modeli obuwia, odzieży, a także akcesoriów, nie tylko na siłownię.

Wykorzystany w butach system NETFIT przenosi personalizację na wyższy poziom, zapewniając wsparcie stopy tam gdzie chcesz i kiedy chcesz. Technologiczna siateczka pojawi się nie tylko na butach biegowych, ale także na sneakersach. To charakterystyczne zagranie marki, która dba o innowacyjne niespodzianki niezależnie od modelu. Pianka IGNITE jest kolejną innowacją, którą PUMA przeniosła z obuwia sportowego do lifestyl’owego. Dzięki niej nowe modele, takie jak IGNITE Limitless, Avid evoKNIT czy TSUGI JUN, wyróżniają się komfortem i lekkością. Numerem jeden zaawansowanych butów PUMA jest Jamming. Jego transparentna podeszwa jest wypełniona kuleczkami NRGY poruszającymi się z każdym krokiem, pozwalając na precyzyjny oraz płynny ruch.

Twarzami kampanii PUMA będą najlepsi z najlepszych. Czterokrotny mistrz świata Formuły 1 – Lewis Hamilton stał się idealnym wcieleniem linii treningowej dla mężczyzn udowadniając, że PUMA tworzy ubrania, które sprawdzają się zarówno na treningu, jak i w ciągu dnia. W kolekcjach dla kobiet zaprezentują się silne osobowości i niecodzienne talenty – Selena Gomez oraz Cara Delevingne. Obie zaprezentują buty o oryginalnej formie i uniwersalnym zastosowaniu – Selena treningowy model Phenom, a Cara futurystyczny Muse Echo. Impreza czy trening, niezależnie od miejsca czy okazji możesz polegać na nowoczesnych projektach PUMA będących połączeniem wygody i stylu. Po raz kolejny marka inspiruje się tancerkami z nowojorskiego NYC Ballet, ale tym razem ubrania przybiorą graficzną formę z nutą glamour.

Kolekcja FENTY PUMA by Rihanna przeszła już do historii jako najbardziej wyczekiwana kolaboracja w świecie mody. Dyrektor kreatywna dała się poznać jako odważna i niezależna kobieta, a jej projekty wzbudzają ogromne zainteresowanie. Pokaz na sezon SS18 miał miejsce w Nowym Jorku we wrześniu 2017 r., a motywem przewodnim kolekcji jest połączenie dwóch sportowych światów – motocrossu i surfingu.

Kontynuując swoją tradycję, PUMA zaprosiła do współpracy także najbardziej utalentowanych artystów ze świata designu i szeroko pojętego lifestyle’u. Raz jeszcze możemy spodziewać się efektów współpracy z Sophią Webster – jej elektryzujące projekty pełne grafik i niecodziennych połączeń kolorystycznych zapewniły jej grono fanów na całym świecie, oraz z Naturel czy Hanem Kjobenhavn czyli marką łącząca współczesną modę ulicy ze skandynawskim minimalizmem. Po ogromnym sukcesie kolekcji XO, The Weekend podniesie poprzeczkę jeszcze wyżej. Wśród współprac selectowych pojawi się po raz pierwszy obowiązkowe nazwisko dla wszystkich miłośników street fashion – Diamond Supply. A to dopiero początek dobrych wiadomości na start sezonu SS18!

W wiosenno-letniej kolekcji damskiej dominują jasne odcienie pudrowego różu, bieli czy szarości. Wśród propozycji dla mężczyzn króluje klasyczna czerń, czerwień, a także szarość czy niebieskie i białe akcenty.

Bądź na bieżąco i obserwuj nas na Facebooku i Instagramie @PUMA.