W tym roku, w parku wystawowym zagościło półtora tysiąca profesjonalistów z branży budowlanej. Obecność firmy WIŚNIOWSKI na tym wydarzeniu potwierdza, że polskie produkty są wyznacznikiem przyszłych trendów.

To były 3 udane dni! 100% promocji, 100% biznesu, 100% innowacji – to hasło tegorocznych Targów Budownictwa w Bordeaux. Stoisko firmy WIŚNIOWSKI, wśród 350 wystawców, naszpikowane było najciekawszymi nowościami produktowymi. Zwiedzający mogli zapoznać się z docenianymi przez klientów ogrodzeniami z kolekcji MODERN. To bardzo ciekawe wzorniczo, gustowne rozwiązanie, które cechuje trwałość i bezpieczeństwo. Z zainteresowaniem spotkała się także brama UniPro Nano 80 – idealne rozwiązanie do niestandardowych warunków zabudowy z niskim nadprożem, w której nie jest możliwy montaż klasycznej automatycznej bramy garażowej. Dodatkowo na stoisku firmy można było zobaczyć drzwi tarasowe przesuwne HS czy też bramę PRIME i przemysłową przesuwną. Nie mogło także zabraknąć najnowszej kolekcji Home Inclusive 2.0, która dzięki swoim
16 unikalnym kolorom strukturalnym wpisze się w gusta francuskiej publiczności.

Dla odwiedzających marka WIŚNIOWSKI przygotowała niespodziankę. Sympatycy futbolu 15 marca mogli spotkać się twarzą w twarz z trzema wybitnymi piłkarzami drużyny FC Girondins de Bordeaux: napastnikami Gaëtan Laborde’mMartinem Braithwaite’m i obrońcą Igorem Lewczukiem. Spotkanie z kibicami było możliwe dzięki współpracy marki z drużyną z Bordeaux.