Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych obszarów technologii, marketingu i mediów.

Podczas wydarzenia, swoje oferty zaprezentują także firmy, które od  lat dynamicznie działają na rynku, oferując swoje narzędzia, rozwiązania i technologie. Senuto, platforma do optymalizacji działań SEO zaprezentuje ofertę na stoisku E435. Zespoły Videomill, specjalisty w zakresie tworzenia spersonalizowanego wideo oraz spółki Yield Riser, eksperta w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, znaleźć będzie można na stoiskach E462 i E437. Firma NapoleonCat, która oferuje narzędzie do zarządzania marką w mediach społecznościowych pojawi się na stoisku E434. Z kolei wiodąca polska spółka, oferująca technologię big data – Data Exchanger swoją ofertę zaprezentuje na stanowisku E436.

Przewiduje się, że na tegorocznej edycji w Lizbonie pojawi się ponad 70 tys. uczestników i 1200 prelegentów z przeszło 170 krajów. Udział w Web Summit to idealna okazja na zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami oraz zaprezentowanie swojej oferty na forum międzynarodowym. Targi dają również szansę poznania zagranicznych rynków, a także nawiązania licznych kontaktów z klientami i inwestorami.