Marki Sofitel i Vogue łączy luksus, bogata historia oraz pasja do francuskiej elegancji, sztuki życia i podróży. W tym sezonie wakacyjnym marki połączyła również ekskluzywna strefa Vogue Polska na prywatnej plaży hotelu Sofitel Grand Sopot.

Marka Sofitel należąca do AccorHotels od wielu lat jest ambasadorem kultury francuskiej na całym świecie. Będąc synonimem elegancji i luksusu połączonych z wyrafinowanym pięknem i nowoczesnym, francuskim stylem, Sofitel współpracuje w tym sezonie z ikoną modowych wydawnictw, magazynem Vogue Polska.

 

W tym sezonie na prywatnej plaży Sofitel Grand Sopot zagościła wyjątkowa strefa Vogue Polska, której centralnym elementem jest wyjątkowe lustro sygnowane marką. Plażowicze mogą w nim zrobić zdjęcie na tle morza i kultowego sopockiego molo. Nie zabrakło również brandowanych przebieralni, a w każdym bungalow znajduje się specjalny gazetownik z egzemplarzami najnowszego wydania magazynu.

 

Magazyny czekają na gości również we wszystkich pokojach oraz wspólnych przestrzeniach hotelowych – Le Bar, Bibliotece i Grand SPA. Wszystkie te elementy podkreślają w Sofitel Grand Sopot atmosferę nadmorskiego, ekskluzywnego kurortu, z której słynie hotel.

 

Gregory Millon, Dyrektor Sofitel Grand Sopot wskazuje -Jako luksusowa marka hotelowa wciąż dążymy do zwiększania komfortu naszych gości oraz dostarczania im unikatowych doświadczeń. Współpracując z cenioną przez nich marką Vogue, sprawiamy, że czują się w naszym hotelu jeszcze bardziej naturalnie.

 

Współpraca z Vogue Polska potrwa do końca sezonu letniego, który w tym roku zakończy się  9 września.