Od ponad 3 lat Senuto dostarcza specjalistom z zakresu SEO, e-marketingu, e-commerce i content marketingu, narzędzie ułatwiające przeprowadzanie dogłębnej analizy ruchu organicznego z Google. Aplikacja działająca w modelu SaaS (Software as a Service) zdobyła zaufanie największych agencji SEO w Polsce, mniejszych i większych serwisów oraz sklepów internetowych. Klientami Senuto są m.in. Allegro, Pracuj.pl, Axel Springer czy DHL, przy czym liczba użytkowników stale rośnie. Podobnie jak ilość biurek w siedzibie firmy na warszawskim Mokotowie! Tylko w tym roku do zespołu Senuto dołączyło 5 kolejnych osób.

Jakich rozwiązań dostarcza Senuto?

Oprócz narzędzia, które pozwala przeprowadzać analizy widoczności danej witryny w Google, monitorować działania konkurencji oraz planować treści na stronę, Senuto oferuje swoim klientom także dedykowane rozwiązania mające na celu zwiększenie ruchu organicznego na stronie.

Opinie takie jak ta: „Pierwsze takie polskie narzędzie, bardzo wszechstronne. Ułatwia pozycjonowanie szerokie. Zespół mega ambitny, a skala rozwoju zaskakująca. The Sky is the limit! Polecam.” dowodzą, że Senuto jest firmą cenioną w środowisku, a stale rozwijane funkcje i nowatorskie podejście do tematu pozycjonowania zdobywają poklask wśród największych specjalistów w kraju.

Duże ambicje młodego zespołu – konferencje w USA i Europie

Tak dobry odbiór aplikacji i usług Senuto w Polsce pozwala na dość śmiałe oczekiwania dotyczące rozwoju startupu na rynkach zagranicznych – zarówno w Europie, jak i USA. O realizację tych planów dba Jan Antoniewicz, który w czerwcu tego roku został Head of Global Sales w Senuto. – Senuto posiada w swym portfolio produkty o dość unikatowych cechach nawet w skali globalnej, co pozwala optymistycznie patrzeć w międzynarodową przyszłość spółki. Obecność na eventach to dobry sposób na zderzenie tej tezy z rzeczywistością, czyli z oczekiwaniami potencjalnych zagranicznych klientów i nawiązanie pierwszych relacji. Wrześniowe targi i feedback potencjalnych klientów wydają się potwierdzać nasze założenia. Najbliższe tygodnie pokażą, ile z tych rozmów uda się przekuć na nowe przychody dla Senuto – tłumaczy Jan Antoniewicz.

Wrzesień rozpoczął się pracowicie – Jan wraz z Karoliną Matyska, Content Marketing Manager w Senuto, rozpoczęli jesienne tournée firmy od konferencji Content Marketing World w Cleveland w USA. Wydarzenie organizowane przez Content Marketing Institute ściągnęło do miasta leżącego w Ohio największych specjalistów od marketingu treści, copywriterów, redaktorów i marketing managerów ze Stanów Zjednoczonych, a także Brazylii, Indii, i wielu innych pozaeuropejskich rynków.

W tym samym czasie CEO Senuto – Damian Sałkowski, wraz z Krzysztofem Dębowskim – Członkiem Zarządu, przedstawiali ofertę firmy na konferencji TechCrunch Disrupt w San Francisco. Jest to wydarzenie, w którym rokrocznie uczestniczą najbardziej innowacyjne startupy, demonstrując rozwijane przez siebie technologie.

Już dzień po powrocie ze Stanów Zespół Senuto wyruszył do Niemiec na targi DMEXCO – Digital Marketing Expo & Conference organizowane w Kolonii. Jest to jedno z większych wydarzeń w branży marketingu internetowego, które ma miejsce w Europie. Setki wystawców, tysiące odwiedzających i wiele ciekawych kontaktów, które udało się zawiązać, potwierdziły, że produkt Senuto ma duże szanse na sukces zagranicą.

To dopiero początek

Wrześniowe wyjazdy były jedynie zapowiedzią pracowitej jesieni dla Senuto. Oprócz wydarzeń branżowych organizowanych w Polsce, Zespół Senuto pojawi się również na konferencji SearchLove w Londynie, Websummit w Lizbonie, Cloud Expo w Nowym Jorku, SMXL w Mediolanie oraz MarketingProfs w San Francisco. Liczymy na sukces!

Autor: Karolina Matyska, od maja 2018 roku Content Marketing Manager w Senuto. Z content marketingiem związana od 2016 roku. W Senuto pełni pieczę nad szeroko rozumianym contentem, łącząc pracę z zainteresowaniami. W wolnym czasie podróżuje, uczy się portugalskiego, a kiedy może, przesiaduje w warszawskich kawiarniach z dobrą książką na kolanach.