Otwarcie nowych punktów sieci w prestiżowych galeriach handlowych, takich jak Wroclavia i Galaxy czy rebranding salonu w Galerii Mokotów to tylko niektóre ze zmian. A wszystko po to, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających konsumentów.

Sieć GO SPORT oferuje gamę różnorodnych artykułów sportowych jak i odzież. Marka pragnie sprostać wymaganiom wszystkim miłośników aktywnego stylu życia, dlatego nieustanny rozwój jest ich podstawową misją. Firma stawia przede wszystkim na strategię client first, mającą na celu podniesienie poziomu czytelność sieci sklepów dla klientów.

Innowacje marki zakładają tworzenie coraz bardziej nowoczesnych salonów, opartych na nowoczesnym koncepcie czarnych mebli. Nowopowstałe sklepy w eleganckich nowoczesnych galeriach handlowych Wroclavia we Wrocławiu oraz Galaxy w Szczecinie obejmują szeroką ofertę outdoorową, jak również odzież czy sprzęt narciarski. Kolejne zmiany sieci Go Sport dotyczyły salonu w warszawskiej Galerii Mokotów. Nastąpił rebranding, który w znacznym stopniu wpłynął na podwyższenie poziomu jakości usług. Co więcej, na pierwsze półrocze 2018 roku sieć zaplanowała otwarcie kolejnych dwóch sklepów w Polsce.