W Mint Media, Roksana Wojciula odpowiedzialna jest za obsługę bieżących klientów agencji oraz współtworzenie strategii w działaniach new businessowych.

Posiada ponad 4 letnie doświadczenie w zakresie copywritingu, social mediów i kreacji digitalowe. Przed podjęciem pracy w Mint Media, związana była z Isobar Poland, gdzie tworzyła treści dla takich marek jak: Audi, Nivea, Disney Channel, Oreo, Biedronka czy Plus.

W Mint Media stawiamy na profesjonalizm i kreatywność. Dlatego cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła Roksana, która na pewno wniesie nową jakość i wiele ciekawych pomysłów. Liczba naszych klientów stale wzrasta, dlatego ogromną wartością jest powiększający się zespół ekspertów. Witamy na pokładzie i życzymy licznych udanych realizacji i współprac – mówi Paweł Karaś, CEO Mint Media.

Roksana jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.

Mint Media to agencja interaktywna działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction. Więcej informacji na www.mintmedia.pl.