Fasada medialna to doskonałe narzędzie dla instytucji publicznych, firm, organizacji. Pozwala w szybki i prosty sposób podkreślić, lub zupełnie odmienić wizerunek danego obiektu, podnieść jego walory estetyczne, a także zwiększyć rozpoznawalność na mapie miast. Dzięki nowoczesnym technologiom, rozwiązanie to mają także zastosowanie podczas imprez okolicznościowych, dają możliwość projekcji – wyświetlania konkretnego wzoru czy komunikatu. Wszystko to sprawia, że tego typu instalacje, są coraz chętniej wykorzystywane.

Światło a marketing

Coraz istotniejszą rolę w przestrzeniach publicznych odgrywa marketing sensoryczny – wykorzystanie w celach marketingowych muzyki, zapachu, a także – światła. Odwołując się do zmysłów, możemy z łatwością tworzyć atmosferę danego miejsca i sprawić, że będzie łatwo rozpoznawalne. Odpowiednio zrealizowany system oświetleniowy to potężne narzędzie, które daje niemal nieograniczone możliwości. Dzięki właściwie zaprojektowanej fasadzie, spójnej z tożsamością danej marki czy organizacji, jesteśmy w stanie zaakcentować obecność na rynku oraz przekazać istotne dla nas komunikaty.

Oświetlenie szyte na miarę

O tym, dlaczego warto zaprosić do współpracy projektantów, opowiedział ekspert w zakresie nowoczesnych systemów oświetleniowych – Radosław Zacheja, prezes firmy Bright Lights.

– Aby wykorzystać pełnię możliwości, jakie daje nam nowoczesne oświetlenie, najlepiej skorzystać z pomocy profesjonalistów. Na efekt końcowy danej realizacji wpływa jakość zastosowanych urządzeń, ich parametry optyczne oraz dostosowanie do bryły architektonicznej danego obiektu. Bez odpowiedniego przygotowania i wiedzy, połączenie tych elementów nie jest możliwe, a inwestycja w urządzenia – nie przynosi oczekiwanych efektów.

Więcej na: http://brightlights.pl/