Delikatność w sercu” – delikatny smak w każdej kostce

W nowej kampanii „Delikatność w sercu” Milka inspiruje do ujawnienia delikatności kryjącej się w każdym z nas – oraz w każdym fioletowym opakowaniu czekolady Milka! Spot kampanii można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych od 1 maja.

Bohaterem filmu reklamowego jest mały chłopiec, który podczas zabawy w alpejskim parku rozrywki okazuje się za słaby, żeby wygrać w jednej z konkurencji. Jednak podczas spotkania z prawdziwym siłaczem okazuje się, że dzięki wyjątkowemu, niezwykle delikatnemu smakowi czekolady Milka, odkrywa w sobie coś dużo ważniejszego – „Delikatność w sercu”.

Od połowy maja planowane są również działania w social media – do wygrania będą zestawy prezentowe od Milki. Wsparcie kampanii przewidziano także w serwisie YouTube oraz na nośnikach OOH.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat, natomiast za pomysł i realizację aktywacji konsumenckiej odpowiada agencja  SMG LiquidThread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Ponad stuletnia historia marki

Pierwsza tabliczka czekolady zawinięta w słynne opakowanie w fioletowym kolorze została wyprodukowana w 1901 roku w Lörrach w Niemczech. W Polsce czekolada Milka dostępna jest od 1993 roku. Początkowo była to klasyczna tabliczka z alpejskiego mleka, ale systematycznie pojawiały się nowe produkty – zaskakujące warianty tabliczek, praliny, a także ciastka.  Symbolem marki jest znana na całym świecie krowa Lila – fioletowa łaciata krowa rasy simentalskiej, najczęściej przedstawiana na tle Alp. Za pomysłodawcę  projektu logo uważa się  Philippe’a  Sucharda, który umieścił wizerunek krowy na etykiecie już w 1922 roku. Początkowo jednak krowa miała „zwyczajne” czarno-białe umaszczenie.

Czy wiesz, że…? 

  • Fioletowy kolor, który jest charakterystyczną wizytówką marki, stanowi obecnie chroniony znak towarowy w wielu krajach europejskich.
  • Krowa Lila z fioletowymi łatami zadebiutowała w 1973 roku – od tego czasu gra jedną z głównych ról w komunikacji marki i ma rzeszę wiernych fanów na całym świecie („cow-munity”).
  • Lila jest prawdziwą gwiazdą (nie tylko) popkultury – w 1995 roku w konkursie w Bawarii,
    w trakcie którego poproszono 40 tysięcy dzieci o narysowanie krowy, co trzecie dziecko pomalowało swoją krowę w fioletowe łaty.
  • Od początku swojej kariery krowa Lila „zagrała” w ponad 110 reklamach telewizyjnych na całym świecie.
  • Często towarzyszą jej inne zwierzęta – jak np. świstaki, które w Polsce stały się równie popularne za sprawą reklamy z początku XXI wieku. Cytat z reklamy: „A świstak siedzi i zawija je w te sreberka” na stałe wszedł do języka potocznego.

* * *

Mondelez Polska S.A.

Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 24 lat obecną na naszym rynku.

Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, krakersy TUC oraz cukierki Halls.

Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3300 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce.

Więcej informacji o firmie: www.enjoymdlz.pl oraz na http://eu.mondelezinternational.com/