Program Jakości Obsługi organizowany jest przez Grupę VSC od blisko 20 lat. Jego celem jest monitorowanie poziomu zadowolenia i satysfakcji klientów w Polsce. Dodatkowo umożliwia konsumentom wybór najlepszych firm i korzystanie z rekomendacji pozostałych użytkowników.

Certyfikat został przyznany po przeprowadzeniu badania satysfakcji klientów DLF. W badaniu jakości obsługi klienta we wszystkich formach kontaktu w Dziale Obsługi Klienta DLF brali udział końcowi klienci firmy, a ocenie podlegały cztery aspekty – wiedzy i kompetencji, organizacji i czasu obsługi, ceny i skuteczności rozwiązań oraz zachowania personelu/estetyki sklepu internetowego.

Wnioski

Z badań przeprowadzonych przez Organizatora wynika, że standardy jakości obsługi DLF Sp. z o.o. prezentują wysoki poziom, a ich końcowy wskaźnik dla całej firmy osiągnął wartość 88,1%. W oparciu o wyniki audytu DLF Sp. z o.o. trzeci raz z rzędu zyskała możliwość korzystania z godła Dbamy o Jakość Obsługi, która przysługuje tylko firmom, które w wyniku badania uzyskają wskaźnik przewyższający 80%.

iRobot jako pionier i lider rynku domowej robotyki doskonale zdaje sobie sprawę z faktu jak ważna jest opieka posprzedażowa nad klientem i wychodzenie naprzeciw jego potrzebom. Produkty firmy tworzone są tak, aby były pomocne w zakresie realizowanych przez nie zadań oraz jak najbardziej przyjazne. Spółka przed swoimi lokalnymi partnerami marki stawia zadanie zapewnienia jak najwyższej jakości opieki posprzedażowej. Przyznane trzeci raz godło Dbamy o Jakość Obsługi świadczy o wysokich standardach firmy DLF Sp. z o.o., która obok marki iRobot dystrybuuje i obsługuje posprzedażowo takie marki jak iRobot, Stadler Form, Crock-Pot, Kohersen Mycook, Breville, FoodSaver.