Buña to polska marka kosmetyków odkrywających na nowo tajemnice zdrowia i urody naszych babek i prababek. Wykorzystuje tradycyjną mądrość, wiedzę i doświadczenie, przekazywane przez kobiety z pokolenia na pokolenie. Marka bazuje na zaufaniu do naturalnych składników takich jak: uwodząca cytrusowym aromatem melisa, która regeneruje i odżywia skórę nadając jej wyjątkową miękkość, działający przeciwzmarszczkowo, rewitalizujący i ujędrniający cerę rozmaryn, bogata w witaminy oraz minerały, oczyszczająca i normalizująca szałwia oraz nawilżający, kojący i łagodzący aloes. W swoich propozycjach Buña czerpie ze skutecznych i prostych sposobów na pielęgnację, którymi dzieliła się ukochana babcia. W ofercie marki znajdziemy kosmetyki do ciała, twarzy i włosów kierowane do kobiet, które cenią ziołowe, sprawdzone receptury. Polki coraz częściej darzą zaufaniem produkty nasycone roślinnymi składnikami, dlatego chętnie sięgają po skuteczne i bezpieczne w użyciu kosmetyki inspirowane naturą. Właśnie z myślą o ich potrzebach i oczekiwaniach powstała Buña.

„Buña to wyjątkowa marka polskich kosmetyków, którą wyróżnia zastosowanie na nowo tajemnic zdrowia i urody naszych babek i prababek. Czerpiąc z wielowiekowej tradycji zielarskiej proponuje Polkom skuteczne i proste sposoby na pielęgnację we współczesnym wydaniu. Szerokie portfolio marki to odpowiedź na potrzeby pielęgnacyjne kobiet i ich rodzin. Jestem przekonana, że Buña zaspokoi oczekiwania klientów, którzy ufają naturze i doświadczeniu naszych babć.– mówi Paulina Kijanowska, brand manager marki Buña.

„Cała koncepcja marki Buña jest oparta na polskiej tradycji zielarskiej. Wyjątkowe, pięknie pachnące formulacje są nasycone roślinami, które pochodzą z naszych łąk, ogrodów i doniczek. Ziołami, które swoim zapachem przywodzą na myśl sielskie wakacje u babci.” – mówi Sylwia Jakubowska, New Brand and Product Development Manager, która odpowiada za stworzenie marki.