Lendon.pl to firma oferująca szybkie i krótkoterminowe pożyczki przez Internet. Celem kampanii jest wzrost liczby udzielanych Pierwszych Darmowych pożyczek, wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz budowanie wizerunku LendOn.pl, jako wiarygodnego i szybko dostępnego źródła pożyczek.

Bohaterem najnowszego spotu LendOn.pl jest Harry London – entuzjasta Polski. Harry z nutą angielskiego akcentu  tłumaczy, że wzięcie szybkiej pożyczki jest normalną sprawą, bo życie zaskakuje nas każdego dnia. Gdy zabraknie gotówki na naprawę zepsutej pralki czy wakacyjny wyjazd last minute – wystarczy jedno kliknięcie na LendOn.pl, a pierwsza pożyczka do 3000 zł na 45 dni po kilku minutach znajdzie się na koncie.

Wybraliśmy propozycję Videomill z uwagi na ciekawy, oryginalny i wyróżniający się pomysł, który dzięki zastosowaniu postaci Harry’ego Londona będziemy mogli rozwijać w przyszłości, również przy wykorzystaniu social media. Agencja wyróżnia się myśleniem i realizacjami nakierowywanymi na użytkowników cyfrowych, tzw. digital natives, co pasuje do naszego produktu (100% online) i podnosi efektywność sprzedażową – komentuje Marcin Szporka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Creamfinance Poland.

W ramach współpracy, zespół Videomill odpowiadał za koncepcję i realizację spotu. Jest to pierwszy etap całorocznej strategii wideo z wykorzystaniem postaci Harry’ego Londona.

Współpraca z LendOn.pl była dla nas przyjemnością. Mimo że czas na stworzenie spotu był ograniczony, dzięki sprawnej komunikacji z klientem byliśmy w stanie zrealizować zamierzone cele. Cieszymy się również, że nasza realizacja oddaje główne założenia marki – mówi Adam Gołub, CEO Videomill.

Spot jest emitowany od 6 sierpnia na antenie TVP1, TVP2, Polsat oraz stacjach tematycznych TVN. Oprócz kampanii telewizyjnej realizowana będzie również kampania w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Videomill tworzy spersonalizowane filmy reklamowe. Łączy najbardziej efektywne formy dialogu z odbiorcami. Poprzez opowiedziane historie w video mailingach, zacieśnia relację  między marką a klientem. Uzupełniając przekaz o dane deklaratywne oraz dane behawioralne, Videomill buduje silnie angażujący przekaz mający istotny wpływ na wskaźnik konwersji. Dzięki dodaniu video do komunikacji one-to-one osiąga nawet 5-krotnie lepsze wyniki w działaniach marketingowych. Do klientów VideoMill należą PZU, Sephora, Oriflame, Allegro, Orange, Skoda.