Już 20 proc. odbiorców reklam digital signage dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu (badanie Toshiba). Poza tym takie treści są 5-krotnie skuteczniejsze w przyciąganiu uwagi klientów oraz 10-krotnie lepiej zapamiętywane niż reklama statyczna (badanie Digital Place-Based Media ROI Analysis).

Odpowiedzią na ten trend jest „multimedialny roll-up” marki Unilumin. Model UTV-P to gotowy, niewymagający konfiguracji wyświetlacz LED w eleganckiej obudowie aluminiowej, gotowy do pracy niemal od razu po wyjęciu z pudełka. Urządzenie sprawdzi się w nowoczesnym digital signage dla centrów handlowych, sklepów, salonów oraz w każdej innej lokalizacji, gdzie reklama nie powinna ograniczać się wyłącznie do wyświetlania zdjęć na standardowym TV.

Unilumin UTV-P

Unilumin UTV-P wyposażono w system zdalnego zarządzania i kontroli, a odtwarzane treści wprowadza się bezpośrednio do pamięci za pomocą portu USB lub przez sieć (wi-fi lub LAN). Urządzenie cechuje wysoka jasność 1200 cd/m2 i kontrast 3000:1, pozwalające uzyskiwać idealną czytelność bez względu na warunki oświetleniowe. Zastosowana technologia zapewnia szerokie kąty widzenia bez refleksów i 14-bitową głębię kolorów. Z kolei rozmiar piksela wynoszący 2,5 mm pozwala na uzyskanie rozdzielczości 224×756. Dzięki możliwości zestawienia wielu paneli, z UTV-P można stworzyć wyróżniający się przekaz, zarówno reklamowy, jak i informacyjny.

Unilumin UTV-P

Unilumin UTV-P posiada wymiary 199×62 cm od frontu. W zestawie znajduje się wygodny stojak (opcjonalnie dostępne są uchwyty ścienne). Urządzenie może pracować w trybie 24/7, zarówno w pionie, jak i poziomie. Cechuje je długa żywotność – ponad 11 lat ciągłej pracy (100 tys. godzin). Gwarancja producenta wynosi 2 lata. Wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma ViDiS.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: http://unilumin.pl.