Wyjazdowe szkolenia dekarzy to kolejny element realizacji nowej strategii marki Regamet, ukierunkowanej na stałe podnoszenie jakości oferowanych produktów, jak również umacnianie relacji z współpracującymi z nią firmami. Akcja edukacyjna nawiązująca nazwą do nowego claimu marki „Orzeł wśród blach” odbywa się w ramach sieci dystrybucji firmy Regamet, obejmującej województwo podkarpackie, lubelskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, podlaskie oraz świętokrzyskie. Podczas cotygodniowych spotkań firma dzieli się swoją wiedzą, ale także prezentuje najnowsze rozwiązania pokryć dachowych.

Zależy nam na tym, by podnosić jakość wykonawstwa w branży dachowej. Tak samo jak współpracujący z nami dystrybutorzy mamy pełną świadomość, że żywotność dachu zależy nie tylko od wysokiej jakości materiału pokryciowego, lecz w bardzo dużej mierze – poprawnego montażu. Dlatego współpracę na linii producent-wykonawca uważamy za jeden z najważniejszych elementów budowania naszej marki. Podczas spotkań nasi odbiorcy mają również możliwość zapoznania się z nowymi rozwiązaniami z naszej oferty, na ich przykładzie tłumaczymy, jakim parametrom powinny odpowiadać dobrej jakości blachodachówki – opowiada Witold Truty, Dyrektor Marketingu w firmie Regamet.

Szkolenia organizowane przez firmę Regamet w siedmiu województwach Polski odbywają się z dużą intensywnością. O sporej skali przedsięwzięcia może świadczyć fakt, że wyjazdy szkoleniowe odbywają się nawet 3 do 4 razy w tygodniu. Każdy z uczestników, oprócz fachowej wiedzy, otrzymuje certyfikat świadczący o odbyciu szkolenia. Docelowo firma Regamet planuje otwarcie stacjonarnej akademii w Mielcu, gdzie znajduje się jej siedziba. Organizowane na miejscu, szeroko zakrojone szkolenia będą kontynuacją mobilnej Akademii Dachu ORZEŁ. Firma posiada bogate, 30 letnie doświadczenie w branży dekarskiej i należy do Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy na Podkarpaciu, co gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny szkoleń.

Więcej informacji na stronie: http://www.regamet.com.pl