Animacje studia Disney·Pixar od lat podbijają serca widzów, a miłośnicy kina lubią poręczne gadżety, które przypominają im o mile spędzonym czasie. Limitowana edycja toreb dostępna będzie w restauracjach od 15 czerwca wraz z zestawem Kids’ Pak, na który składa się 10-centymetrowy MiniSUB, jabłko oraz woda.  W zależności od preferencji małych lub dużych klientów mogą oni wybrać sandwicz z indykiem, pieczoną wołowiną lub szynką. W ofercie dostępna jest również wersja Veggy Patty ze świeżymi, soczystymi warzywami. Nowy kinowy hit to dobry pretekst, aby poczuć pozytywne emocje, płynące nie tylko z oglądania filmu, ale także celebrowania posiłku w najbliższym gronie.

Promocja wokół filmu „W głowie się nie mieści” to efekt współpracy firmy SUBWAY®
z działem Disneymedia+, który jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney, Marvel oraz Lucasfilms. Za obsługę projektów
w zakresie marketingu i public relations
odpowiada agencja Q&ACommunications.

Dodatkowe informacje:

SUBWAY®

Historia marki SUBWAY® rozpoczyna się w 1965 roku w Bridgeport w stanie Connecticut (USA). Wtedy właśnie przedsiębiorczy siedemnastolatek Fred DeLuca otwiera „Pete’s Super Submarines”, bar z sandwiczami przypominającymi łodzie podwodne, żeby zdobyć pieniądze na studia. Pomaga mu w tym przyjaciel Peter Buck. Restauracja szybko zdobywa popularność, otwierają się kolejne lokale a nazwa zostaje skrócona do SUBWAY®. Kolejne lata są pasmem sukcesów, powstaje system franczyzowy, dzięki któremu sieć rozwija się błyskawicznie.  

 

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta
i zgodnie z jego życzeniem. Sandwicze komponowane są ze świeżych warzyw, mięs i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie. Dziś sieć SUBWAY® liczy prawie 44.000 restauracji w 110 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja SUBWAY® w Polsce powstała w 2000 r. w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy ponad 100 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie.