Największe święto piłki nożnej to wyzwanie nie tylko dla grających drużyn, ale przede wszystkim dla oczu wiernych kibiców. Osoby bez właściwej korekcji wzroku mogą najzwyczajniej przeoczyć kluczowe momenty gry. Dlatego przed pójściem na mecz warto upewnić się, że nic nie umknie naszym oczom, będziemy wspierać polskich reprezentantów i nie zareagujemy euforią na bramkę przeciwników.

Ci, którzy nie mają możliwości osobistego wsparcia polskich reprezentantów na stadionach, ich poczynania śledzić będą przed ekranami swoich telewizorów. Także w tym przypadku warto zadbać o oczy. Pomimo stosowania się do dobrze znanych zaleceń, aby odległość telewizora od kanapy wynosiła około 3 metrów, niektórzy nadal mogą mieć problem z wyraźnym widzeniem. Osoby z nieskorygowaną wadą wzroku, wpatrując się w ekran bez właściwych okularów lub soczewek kontaktowych nadal będą mrużyć i przecierać oczy, co może bardzo popsuć śledzenie rozgrywek. Oprócz tego, przy dłuższym seansie, takim jak 90-minutowy mecz piłkarski, może pojawić się uczucie dyskomfortu, przesuszenia i pieczenia oczu, a nawet ból głowy. Może to być oznaka zarówno niewłaściwej pielęgnacji oczu (zaburzenia naturalnych łez), jak również źle skorygowanej wady wzroku. W takich warunkach oglądanie telewizji nie jest przyjemne i powoduje ogólne uczucie zmęczenia, a nawet rozdrażnienia.

Mistrzostwa świata to nie kwestia jednego meczu, ale kilkudziesięciu rozgrywek, które będą odbywały się przez cały miesiąc – od 14 czerwca do 15 lipca. Spragnieni sportowych emocji, którzy chcą na bieżąco śledzić poczynania drużyn, muszą wcześniej odpowiednio zadbać o formę swoich oczu. W przypadku stwierdzonej wady wzroku najlepiej upewnić się, czy aktualnie posiadane okulary są odpowiednie, a jeżeli dotychczas niewyraźne widzenie nie sprawiało dużego problemu, warto w ramach profilaktyki udać się na badanie wzroku. W razie konieczności zmiany lub doboru pierwszych okularów w salonach Vision Express przy zakupie okularów korekcyjnych jednoogniskowych lub okularów progresywnych dostępna jest mistrzowska promocja.

 

Kontakt dla mediów:

Walk PR
Hubert Koszela
e-mail: hubert.koszela@walk.pl
tel.: +48 789 443 408