Mango już drugi rok z rzędu zostało sponsorem festiwalu Primavera Sounds w Barcelonie. Nazwą marki została zatytułowana jedna z głównych scen, na której wystąpili m.in. tacy artyści, jak Haim, Arctic Monkeys, Nick Cave & The Bad Seeds, The National czy Lykke Li.

W czasie wydarzenia działała specjalna stworzona strefa, “MANGO Summer Shop”, gdzie festiwalowicze mogli zrelaksować się, posłuchać występów na żywo, uchwycić najważniejsze momenty oraz zakupić produkty marki ze specjalnie wyselekcjonowanej na tę okazję kolekcji. Miejsce spotkań z doskonałą muzyką było chwilą oddechu i odprężenia między kocertami.

MANGO nie po raz pierwszy zaangażowało się we współpracę muzyczną, tworząc idealny balans pomiędzy dźwiękiem a estetyką. Historia marki, która obejmuje działania z takimi artystami, jak Jamie Hince (The Kills), Staz i Misha Lindes (The Paranoyds), Alma Jodorowsky (Burning Peacocks) oraz Sophie Auster, pokazuje jej bogate doświadczenie oraz silne powiązania w tej dziedzinie.

www.mango.com