Księgarnia internetowa Livro.pl, lider w testach jakości obsługi klienta[1], otworzyła swój pierwszy punkt odbioru zamówień. Mieści się on w centrum Warszawy, w podziemnym pasażu handlowym przy Metrze Świętokrzyska. To kolejny krok w rozwoju księgarni oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wszyscy kupujący książki, płyty, filmy, podręczniki oraz artykuły szkolne i papiernicze na Livro.pl od teraz mogą za darmo odbierać swoje zamówienia w samym centrum miasta.

Księgarnia internetowa Livro.pl to lider w testach jakości obsługi klienta, a także dostawy i zwrotu zamówień według Polskiego Instytutu Badań Jakości. W badaniu „Księgarnie internetowe 2017” wypadła najlepiej pod kątem tych dwóch zmiennych oraz zwyciężyła biorąc pod uwagę wszystkie oceniane kategorie, a więc cenę, jakość dostawy i zwrotu, jakość obsługi klienta oraz szerokość oferty. W rankingu wyprzedziła takie księgarnie jak Bonito, Aros, czytam.pl czy Świat Książki.

W swoim asortymencie Livro.pl posiada ponad  180 000 produktów, wśród których znajdują się m.in. nowości, bestsellery, literatura obyczajowa, kryminały, poradniki, książki dla dzieci i młodzieży, a także szeroki wybór artykułów szkolnych i papierniczych. Od niedawna w ofercie księgarni dostępny jest również katalog muzyczny oraz filmowy, liczący ponad 20 000 pozycji.

Wszystkie te produkty można od teraz zamawiać do punktu odbioru, który znajduje się w Warszawie przy Metrze Świętokrzyska (lokal 1000D, linia M1). Taka forma dostawy jest bezpłatna. W najbliższym czasie będą powstawać kolejne tego rodzaju punkty, także w innych miastach.

Bezpłatne punkty odbioru są doskonałym rozwiązaniem dla księgarni internetowych takich jak Livro.pl. Nie posiadamy bowiem salonów stacjonarnych, w których nasi klienci mogliby odbierać swoje zamówienia, a chcemy wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Wiemy, że jedną z nich jest możliwość bezpłatnej dostawy. Nasza decyzja o umiejscowieniu punktu właśnie w tym miejscu była spowodowana faktem, że stacja Metro Świętokrzyska M1 jest drugim najbardziej zatłoczonym przystankiem metra. Rocznie pojawia się tu ok. 13,2 mln pasażerów. Już pierwsze dni działalności punktu pokazały, że nasz wybór był trafny, a klienci bardzo pozytywnie oceniają lokalizację i sprawny sposób odbioru zamówień – powiedział Marek Kupka, dyrektor zarządzający Livro.pl.

Punkt odbioru Livro.pl jest otwarty w godzinach 10.00-18.00, ale planowane jest wydłużenie tego czasu, aby klienci mogli odbierać swoje zamówienia także znacznie wcześniej, na przykład w drodze do pracy.

Księgarnia internetowa Livro.pl działa od 2016 roku. Oferuje książki tańsze nawet o 35%. Więcej informacji na temat Livro.pl można znaleźć na stronie www.livro.pl

Każdy, kto złoży zamówienie na Livro.pl i odbierze je w punkcie odbioru do 15 lipca 2018 roku otrzyma ekotorbę Livro gratis.

[1] Więcej informacji: http://www.badaniajakosci.pl/tests/ksiegarnie-internetowe-2017/