Nowe rozwiązania, nowe możliwości

Infolinia funkcjonuje jako wsparcie techniczne oraz obsługowe platformy Yale Smart Living – dzięki niej można uzyskać pełną informację na temat oferty oraz dostępności produktów. – System Smart Living został opracowany w trosce o zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Jego działanie opiera się na integracji szeregu inteligentnych urządzeń, którymi można zarządzać z poziomu aplikacji Yale Smart Home. Innowacyjne rozwiązania wymagają jednak stworzenia nowych kanałów komunikacji. Uruchomienie infolinii ma na celu usprawnienie przepływu informacji między stałymi i potencjalnymi Klientami a przedstawicielami naszej firmy – mówi Piotr Palewicz, ekspert marki Yale.

Wiedza na wyciągnięcie ręki

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 – to jednak nie zamyka możliwości kontaktu z Konsultantem poza wyznaczonymi godzinami pracy. Klient może bowiem zwrócić się z pytaniem do eksperta firmy również poprzez dedykowany adres mailowy – dostępny na stronie internetowej yalelock.pl w zakładce Wsparcie. Marka już teraz zapowiedziała, że wraz ze wzrostem liczby połączeń jest gotowa wydłużyć zarówno godziny otwarcia linii, jak i liczbę obsługujących ją specjalistów. – Komfort naszych klientów od początku działalności jest dla nas priorytetem. Wierzymy, że dzięki nowej infolinii korzystanie z platformy Smart Living stanie się jeszcze łatwiejsze dla jej użytkowników. Z kolei dla osób zainteresowanych jej zakupem – dedykowana infolinia będzie stanowiła najlepsze źródło wiedzy – podsumowuje ekspert Yale.