Na rynku usług medycznych pojawiło się właśnie nowe rozwiązanie, dzięki któremu umówienie wizyty lekarskiej stało się jeszcze wygodniejsze, a proces obsługi pacjentów skrócony do niezbędnego minimum. W Krakowie pod szyldem marki Dr.Max, znanej dotychczas  z usług farmaceutycznych, otworzony został pierwszy w Polsce gabinet w centrum handlowym, gdzie pacjenci mogą liczyć na szybką konsultację lekarską w przerwie między zakupami.

Wraz z pierwszymi tej jesieni spadkami temperatur i opadami śniegu, nadciąga fala przeziębień. W czasie wzmożonej aktywności wirusów, niezależnie od tego jak bardzo będziemy o siebie dbać, niektórych chorób zwyczajnie nie uda nam się uniknąć. Wówczas niezwłoczna konsultacja lekarska i odpowiedni dobór leków to szansa na zahamowanie pierwszych objawów i powrót do codziennej aktywności. Gabinet szybkiej konsultacji medycznej to świetne rozwiązanie w tego typu przypadkach. W niespełna pół godziny pacjent przechodzi rejestrację, otrzymuje diagnozę i dalsze wytyczne co do leczenia. Niepokojący ból gardła, zatkany nos lub podwyższoną temperaturę można skonsultować w przerwie na lunch i, jeśli diagnoza nie przewiduje kuracji w domu, wrócić za biurko bez zaburzania planu dnia.

Coraz więcej Polaków w walce z chorobą stawia na czas. Nie odkładamy zdrowia na później, co więcej – bardziej świadomie i kompleksowo podchodzimy do kwestii diagnostyki. Jak wynika z raportu firmy badawczej PMR Polacy chętnie decydują się na leczenie w prywatnych placówkach. Cenimy w nich łatwy i szybki dostęp do wykwalifikowanego personelu medycznego oraz wysokie standardy obsługi pacjenta. Specjaliści Dr.Max, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich beneficjentów, opracowali innowacyjny na polskim rynku model obsługi klienta, który umożliwia konsultację lekarską nawet w 15 minut od jej rezerwacji. Podobne udogodnienia dla pacjentów funkcjonują od lat w Stanach Zjednoczonych, pod postacią walk in clinic, czyli punktów szybkiej porady medycznej działających w aptekach.

Pierwszy z sieci gabinetów Dr.Max  znajduje się w krakowskiej Galerii Bronowice, gdzie przyjmuje już lekarz pierwszego kontaktu. Co to oznacza dla pacjentów? –  Wybór centrum handlowego nie jest przypadkowy – mówi Paweł Klimczak, Dyrektor Marketingu Dr.Max. – Dogodne godziny otwarcia tych kompleksów, tak w tygodniu, jak i w weekendy, umożliwiają pacjentowi umówienie wizyty w terminie znacząco wykraczającym poza standardowy czas pracy przychodni publicznych. System zapisów jest zautomatyzowany i nie wymaga czekania w kolejce do rejestracji. Wystarczy skorzystać z infokiosku, który intuicyjnie przeprowadzi pacjenta przez kolejne kroki rezerwacji i po kilkunastu minutach wrócić na umówioną wizytę. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt łatwego dojazdu do centrum komunikacją zbiorową oraz ogólnodostępny parking, dla osób zmotoryzowanych. Zlokalizowanie gabinetu w pasażu handlowym, w bezpośrednim sąsiedztwie apteki, pozwala na szybką realizację recepty i niezwłoczne rozpoczęcie procesu leczenia.  

Projekt gabinetów lekarskich Dr.Max realizowany jest we współpracy z instytutem EMC Szpitale. Dzięki temu w niedługim czasie pacjenci, poza konsultacją z lekarzem pierwszego kontaktu, będą mieli dostęp do renomowanych specjalistów i nowoczesnego sprzętu, w korzystnych i konkurencyjnych na rynku cenach. Wizytę, poza nowoczesnym infokioskiem w centrum handlowym, można umówić również bez wychodzenia z domu, przez internet.

Już w sobotę, 10 listopada, mieszkańcy Krakowa i okolic będą mieli okazję skorzystać z bezpłatnych badań i konsultacji w ramach akcji Zdrowa Sobota z Dr.Max, organizowanej w nowo otwartym gabinecie w Galerii Bronowice. W godzinach od 12:00 do 18:00 będzie można zasięgnąć porady dietetyka, spotkać się z fizjoterapeutą i wykonać podoskopowe badanie stóp.

 

Więcej na: www.gabinet.drmax.pl