Obecnie jest to jedyna na świecie, darmowa wyszukiwarka danych demograficznych użytkowników Facebooka, Instagrama i Messengera dla każdego kraju na świecie. Serwis jest aktualizowany co miesiąc, czyli tak często, jak marketingowe API Facebooka, z którego pobierane są dane.

Wiemy, że marketerzy często potrzebują podstawowych, ale aktualnych danych o użytkownikach social media. Nie jest łatwo szybko je wyszukać, szczególnie jeśli interesuje nas konkretny rynek. Chcieliśmy oddać w ich ręce darmowe narzędzie, które w kilka sekund nie tylko generuje statystyki, ale pozwala też zachować je w formie przejrzystej infografiki – mówi Grzegorz Berezowski, założyciel i CEO NapoleonCat.

Jak wynika z najnowszych danych, w październiku 2018 liczba użytkowników Facebooka w Polsce wyniosła prawie 16 730 000, z czego 52,5% stanowiły kobiety. Największą grupę wiekową stanowią osoby w przedziale między 25 a 34 lat. W tym samym okresie, z Messengera korzystało ponad 12,5 mln Polaków, czyli prawie 33% całej populacji naszego kraju. Natomiast Instagram odnotował 6 444 000 aktywnych użytkowników – 58,3% kobiet oraz 41,7% mężczyzn.

Dane demograficzne dostępne są na stronie: https://napoleoncat.com/stats/.

 

 

 

Więcej informacji o statystykach udostępnianych przez NapoleonCat można uzyskać, kontaktując się pod adresem hello@napoleoncat.com. ____________________________________________________________________________________

NapoleonCat to platforma do zarządzania komunikacją marketingową w mediach społecznościowych dostępna w modelu SaaS. Swoim klientom udostępnia stale aktualizowane narzędzia do moderacji dyskusji, analityki efektywności działań reklamowych oraz raportowania. Dostęp do aplikacji pozwala na zarządzanie obecnością marek w najważniejszych serwisach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, YouTube i Twitter. NapoleonCat jest jedynym oficjalnym polskim Partnerem Marketingowym Facebooka.