Lepsza komunikacja

Marka Cosentino, globalny lider w produkcji i dystrybucji innowacyjnych materiałów na rynku architektury i projektowania, uznaje pracę zespołową za główny czynnik przyczyniający się do sukcesów, które do tej pory osiągnęła. Swoją strategię opiera na bliskiej współpracy z klientami i partnerami. Zgodnie z tą filozofią, oraz w ramach cyfrowej transformacji, która dla firmy stanowi kluczowy element rozwoju, uruchomiono program „Cosentino We”, polegający na stworzeniu międzynarodowej cyfrowej społeczności, łączącej ze sobą rozmaitych profesjonalistów, którzy świadomie wybierają i pracują z materiałami Dekton, Silestone i Sensa by Cosentino. Projekt ten opiera się na nowym, cyfrowym systemie, który przenosi o krok dalej dotychczasowy program lojalnościowy firmy, zmieniając i usprawniając sposoby współpracy i komunikacji oraz otwierając drzwi do nowych partnerów, takich jak architekci i projektanci.

Bliższe relacje

Cosentino We oferuje szereg możliwości dla kamieniarzy, pracowników studiów kuchennych i łazienkowych oraz architektów i projektantów wnętrz, pomagając w rozwoju ich firm, m.in. dzięki lepszemu dostępowi do informacji oraz lepszym sposobom poznawania poszczególnych marek i produktów. Dzięki nowym narzędziom cyfrowym, celuje w bliższe relacje z klientem końcowym, większą widoczność i rozpoznawalność projektów oraz nawiązanie dialogu między specjalistami różnych narodowości, posługujących się różnymi językami.

Cosentino We oferuje cztery poziomy współpracy, uproszczone stosownie do obszarów zawodowych: „Pro”, „Elite”, „Premium” oraz „Platinum”. Założeniem Cosentino We jest opracowanie narzędzi motywujących i odpowiadających potrzebom każdego z klientów, zachowując jednocześnie szybkość i efektywność, na jakie pozwala cyfrowy świat. Początkowo wprowadzony w Dubaju, Brazylii, Szwecji i Singapurze, program Cosentino We jest obecnie wdrażany w 20 krajach, w tym w Polsce. W 2020 roku planowane jest jego rozszerzenie na kolejne rynki.

Więcej na: https://pro.cosentino.com