Do II edycji plebiscytu „Kobieca Marka Roku” zgłoszenia przesłało kilkaset firm. Do projektu zapraszane są marki, których produkty i usługi są nieodzownym elementem kobiecego świata – wyróżniają się wysoką jakością, są bezkonkurencyjne i jedyne w swoim rodzaju. Tytuł „Kobieca Marka Roku” to cenny symbol niezawodności oraz potwierdzenie przewagi konkurencyjnej i pozycji na rynku.

„Tytuł Kobiecej Marki Roku to dla nas ogromne wyróżnienie. Bardzo cieszy nas, że lakiery ChiodoPRO znalazły się w gronie liderów rynku kosmetycznego w Polsce. To dla nas duży sukces, ale nie spoczywamy na laurach. Daje nam to motywację, aby ciągle podnosić jakość naszych produktów i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek, które są nowoczesnymi kobietami z klasą” – mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Podsumowaniem tej edycji będzie Gala Finałowa, ekskluzywne wydarzenie z udziałem Laureatów plebiscytu, przedstawicieli biznesu, show-biznesu i mediów, która odbędzie się jesienią 2018.