W ramach współpracy dedykowany zespół Big Picture będzie odpowiadał za komunikację towarzyszącą launchowi serwisu.

„Szybki dostęp do nowoczesnej diagnostyki obrazowej to dla wielu pacjentów nie tyle możliwość, co bardzo pilna konieczność umożliwiająca precyzyjne postawienie diagnozy. Jednocześnie jest to duży wydatek. Samodzielne wyszukanie gdzie jest wykonywane dane badanie i zadzwonienie do ponad 150 ośrodków to niemal niewykonalne zadanie. Warto, by jak najwięcej pacjentów mogło skorzystać z ułatwienia jakim jest porównywarka cen diagnostyki obrazowej. Dlatego szukaliśmy partnera, który ma duże doświadczenie w działaniach z branży medycznej, rozumie ją i pomoże nam dotrzeć z przekazem do lekarzy oraz pacjentów. To bardzo specyficzny rynek, a Big Picture zna go doskonale i wie jak się po nim poruszać i budować skuteczną komunikację” – mówi Łukasz Ignaczak, manager projektu Cenomed.pl.

Cenomed.pl to porównywarkę cen badań diagnostyki obrazowej. Dzięki niej pacjenci w zaledwie kilka minut mogą sprawdzić, gdzie można wykonać procedurę najtaniej i umówić się w wybranym ośrodku. Nowy portal Cenomed pozwala już sprawdzić ceny takich badań jak tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny oraz PET-CT. Porównywarka agreguje dane z ponad 150 ośrodków w całej Polsce i cały czas rozszerza bazę placówek. Korzystanie z Cenomed jest całkowicie bezpłatne dla pacjentów. To pierwsze narzędzie, które pozwoli dotrzeć chorym do danych na taką skalę. Więcej informacji o cenomed.pl dostępnych jest na stronie: www.cenomed.pl

Big Picture to agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym. Opiera się na dwóch grupach usług: obsłudze w zakresie PR korporacyjnego i produktowego oraz działaniach public affairs i CSR. Firma ma szerokie doświadczenie zarówno w komunikacji skierowanej do pacjentów, lekarzy oraz decydentów w sferze ochrony zdrowia, jak i e-commerce. Konsultanci Agencji zrealizowali m.in. kampanie PR wokół raportu „Dostępność innowacyjnych leków onkologicznych w Polsce na tle wybranych krajów UE oraz Szwajcarii”, przygotowanego przez EY na zlecenie Fundacji Alivia; „Pieniądze mogą pokonać raka”; „Cenne chwile życia”, „Wojna z rakiem”; „Weź raka na cel” dla Fundacji Alivia, prowadzili też długofalowe strategie PR m.in. dla NEO24.pl czy Paczkomatów InPost. Więcej informacji: http://www.big-picture.pl