„Razem Możemy Więcej” to projekt marki Endo organizowany dla Fundacji Spełnionych Marzeń. Polega on na sprzedaży limitowanej kolekcji koszulek, z której całkowity zysk zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla podopiecznych Fundacji. Wszelkie szczegóły dotyczące akcji charytatywnej poznaliśmy 13. listopada w przestrzeni Mysia 3 podczas specjalnego spotkania prasowego.

Wydarzenie rozpoczęła Aneta Kołaszewska, pomysłodawczyni akcji „Razem Możemy Więcej”. Dyrektor artystyczna ENDO opowiedziała o początkach współpracy z Fundacją Spełnionych Marzeń, przybliżyła też szczegóły wspólnego projektu. Producent ubranek od lat chętnie angażuje się w pomoc potrzebującym dzieciom i aktywnie wspiera Fundację. Drogi Endo i Fundacji zetknęły się ze sobą w 2009 r. przy okazji współpracy przy Warsaw Fashion Street. Przez ten czas ich kooperacja ciągle ewoluowała i nabierała tempa, czego efektem jest kolejna edycja akcji „Razem Możemy Więcej”. Jest to przedsięwzięcie w ramach inicjatywy „Odkrywamy talenty”, prowadzonej cyklicznie przez markę ENDO. Dotychczas firma współpracowała z Szymonem Majewskim, Kayah, Przemkiem Saletą czy Jurkiem Owsiakiem z Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku ponownie jest to Magdalena Różczka.

– Endo to marka o dzieciach i dla dzieci, dlatego zawsze pozostają one w centrum naszej szczególnej uwagi. Uśmiech na buziach najmłodszych jest dla nas największą, bezcenną nagrodą. On uświadamia nam, że warto pomagać. Zasada naszego działania jest prosta: gwiazdy rysują lub wymyślają hasła, zaś Endo produkuje i sprzedaje koszulki, a cały zysk przekazuje Fundacji Spełnionych Marzeń. W ubiegłej edycji udało nam się zebrać blisko 100 tys. zł. Pragniemy pobić poprzedni rekord by jeszcze więcej dzieci mogło spełniać swoje marzenia pod skrzydłami Fundacji – podsumowała Aneta Kołaszewska.

Fundacja Spełnionych Marzeń powstała w 2002 r. z potrzeby niesienia pomocy, ale jest też wynikiem osobistych przeżyć jej założycieli. Swą działalność dedykuje pacjentom pięciu dziecięcych oddziałów onkologicznych w Polsce: w Kielcach, Lublinie, Olsztynie oraz dwóch warszawskich ośrodków. Leczenie schorzeń nowotworowych jest długotrwałe i bolesne. Wywołuje tęsknotę za normalnym życiem, pełnym uśmiechu i beztroskich zabaw. Fundacja od 15 lat nieustannie spełnia marzenia najmłodszych, organizując turnusy rehabilitacyjne, obozy marzeń, zajęcia terapeutyczne, jak arteterapia, muzykoterapia, bajkoterapia i robotyka, a także najbardziej emocjonujące spotkania z idolami.

– Nasza Fundacja zmienia atmosferę panującą na oddziałach dziecięcej onkologii, wprowadzając uśmiech i radość – tak ważne w procesie leczenia nowotworów. Po długotrwałej hospitalizacji, równie ważna jest integracja, rehabilitacja i budowanie poczucia własnej wartości w pacjentach onkologicznych. Nasze ogólnopolskie przedsięwzięcia pozwalają pacjentom na nowo uwierzyć w siebie. Na ciągłe działanie Centrum Rehabilitacji Społecznej potrzebujemy około 140 000 zł rocznie, a jest to jedynie kropla w morzu potrzeb – opowiadał Tomasz Osuch, prezes Fundacji Spełnionych Marzeń.

Po raz drugi ambasadorką kampanii została Magdalena Różczka, będąca jednocześnie autorką hasła akcji. Aktorka opowiedziała o współpracy z ENDO, swoim wkładzie w projekt oraz dotychczasowych doświadczeniach w działaniach charytatywnych.

– Z przyjemnością angażuję się w projekty, w których mogę pomóc. Jestem uzależniona od wszelkich działań tego typu i cieszy mnie zarażanie chęcią pomagania innych. Wierzę w to, że wspólnie da się robić wspaniałe rzeczy, a razem naprawdę możemy więcej! – mówiła podczas spotkania Magdalena Różczka.

W wydarzeniu uczestniczył także Szymon Majewski, od ponad dekady wspierający charytatywne działania ENDO oraz Fundację Spełnionych Marzeń. Wśród gości specjalnych pojawili się również: Anna Dereszowska, Karolina Pilarczyk, Barbara Pasek i Rafał Jonkisz. Honorowymi gośćmi spotkania byli Milena Malinowska i Paweł Ratuski, dawni podopieczni Fundacji Spełnionych Marzeń, którzy opowiedzieli o swych doświadczeniach i wpływie jaki Fundacja miała na ich życie. O swoim udziale w akcji opowiedzieli też przedstawiciele Partnera Głównego Daria Bielenin-Palęcka oraz Rafał Kątny z Biura Rzecznika Praw Dziecka.

Spotkanie poprowadziła Olga Kisiel-Konopka z agencji OKK!, która przybliżyła również harmonogram aktywności związanych z inicjatywą „Razem Możemy Więcej” zaplanowanych na rok 2018.

Razem Możemy Więcej!

Czasem potrzeba tak niewiele, by zrobić coś dobrego. Każdy z Nas może pomóc już teraz! Kupując koszulki ze specjalnej, limitowanej kolekcji na www.endo.pl. Koszulki „Razem Możemy Więcej” są dostępne w rozmiarach dla całej rodziny – od niemowlęcego body po duże rozmiary dla dorosłych. Możemy kupić je dla siebie, obdarować najbliższych, a także zarażać chęcią pomagania innych. To świetny pomysł na prezent, który dodatkowo obdaruje podwójnie!

Zachęcamy wszystkich do zakupu koszulek oraz pomagania. Dowiedz się więcej o akcji i zobacz koszulki charytatywne: https://endo.pl/razem-mozemy-wiecej.html

O ENDO

Endo jako pierwsza i długo jedyna firma w Polsce ozdabiała swoje produkty napisami w języku polskim, pokazując tym samym ile emocji i skojarzeń mogą budzić w dorosłych i dzieciach pomysłowe i zaskakujące gry słowne połączone z niebanalną grafiką. Okazuje się jednak, że prócz wygody i funkcjonalności ubranka mogą być czymś więcej, mogą być nośnikiem szczytnych haseł oraz idei pomagania i mieć wielką moc, jak wszystko co tworzone jest z miłością i pasją.