City Logistics Wrocław I – jeden z pięciu projektów dewelopera w ramach konceptu City Logistics Parks – będzie rozbudowany. Do istniejących i wynajętych w 100 proc. dwóch budynków o powierzchni 36 700 m kw., dobudowane zostanie kolejne 25 000 m kw., w ramach trzech obiektów. To dowód na zainteresowanie najemców obiektami znajdującymi się w granicach dużych aglomeracji, a także na atrakcyjność niewielkich modułów od 1300 do 1500 m kw., które Panattoni Europe oferuje w ramach City Logistics Wrocław I. Inwestycję wybierają firmy z sektora e-commerce, jak i zajmujące się miejską dystrybucją czy lekką produkcją. Aby jak najszybciej odpowiedzieć na potrzeby rynku, start kolejnego etapu budowy parku przewidziany jest na sierpień br., zaś jego finalizacja przypadnie na początek pierwszego kwartału 2020 r. Docelowo City Logistics Wrocław I składać się będzie z 6 budynków o łącznej powierzchni 97 557 m kw.

Tworzone oraz rozbudowywane miejskie parki logistyczne są odpowiedzią na potrzeby firm, które chcą być coraz bliżej swoich klientów. Jak mówi Marek Dobrzycki, Managing Director z Panattoni Europe: „City Logistics Parks to obiekty atrakcyjne lokalizacyjnie – z jednej strony blisko miast, z drugiej leżące w sąsiedztwie tras wylotowych. Powstają zgodnie z zasadą Small Business Units, przyciągając niewielkimi przestrzeniami średnie i małe przedsiębiorstwa. Poza tym są doskonałą odpowiedzią na potrzeby logistyki ostatniej mili oraz logistyki wewnątrzmiejskiej. Przedsiębiorstwa walczą o klienta także przez szybkość dostarczenia produktu, dlatego City Logistics Parks są dla nich wyborem niezwykle atrakcyjnym”  i oraz dodaje: „W Panattoni Europe realizujemy aż 5 takich obiektów i każdy z nich cieszy się ogromną popularnością wśród najemców, co potwierdza zapotrzebowanie na miejskie inwestycje”.

Duże miasta czekają na City Logistics. Panattoni konsekwentnie rozwija portfolio inwestycji w ramach konceptu Ciyty Logistics Parks. Deweloper w pełni zrealizował cztery kompleksy, a jeden ma w budowie w trzech kluczowych regionach Polski. W ramach miejskich parków logistycznych dostarczył już 116 506m kw. Oprócz powstającego we Wrocławiu City Logistics Wrocław I, deweloper dysponuje atrakcyjnymi lokalizacyjnie obiektami w Łodzi i Warszawie. Aż trzy centra logistyczne powstają w stolicy. City Logistics Warsaw I znajduje się zaledwie 4 km od budowanej trasy S7, która docelowo skomunikuje Warszawę z Krakowem na południu oraz Gdańskiem na północy. Kolejną inwestycją wewnątrz największego w Polsce miasta jest City Logistics Warsaw II, którego położenie (1km od drogi ekspresowej S8) pozwoli na sprawne połączenie z najważniejszymi aglomeracjami w kraju – Łodzią i Wrocławiem – oraz największym miastem we wschodniej Polsce – Białymstokiem. Ponadto, zaledwie 6 km od lotniska na Okęciu Panattoni Europe buduje City Logistics Warsaw Airpot, który sąsiaduje z Węzłem „Opacz” spajającym drogi ekspresowe S2 i S8. Łączna powierzchnia stołecznych City Logistics Parks wyniesie docelowo ponad 50 000 m kw. Dodatkowo deweloper tworzy miejski park logistyczny w samym sercu Łodzi, zaledwie 4 km od jej centrum. Obiekt o powierzchni 35 573 m kw. znajduje 6 km od autostrady A1 łączącej północ z południem Polski oraz 30 km od autostrady A2, łączącej Warszawę i Berlin.

City Logistics Wrocław I. Lokalizacja, której nie można się oprzeć. Pełne wynajęcie wybudowanych dotychczas w ramach City Logistics Wrocław I blisko 37 000 m kw. powierzchni nie może dziwić. Lokalizacyjnie kompleks łączy wszystkie cechy pożądane przez najemców. Znajduje się w obrębie miasta, zaledwie 8 km od jego centrum, stwarzając doskonałą płaszczyznę do logistyki wewnątrzmiejskiej oraz stając się atrakcyjnym miejscem pracy dla mieszkańców stolicy Dolnego Śląska. Ponadto lokalizacja obiektu sprzyja transportowi krajowemu i międzynarodowemu. City Logistics Wrocław I znajduje się zaledwie 2 km od autostrady A4 – biegnącej od południowo-wchodniej do zachodniej granicy kraju – oraz 4 km od autostradowej obwodnicy Wrocławia A8.